Σωκράτους 18, Χαλάνδρι 15234, Αθήνα
210 6830048 info@caramella-athens.grΩράριο Εργαστηρίου
Δευτέρα – Παρασκευή | 10.00 – 18.00 |
---|---|
Σάββατο – Κυριακή | Κλειστά |
Συχνές Ερωτήσεις
Πώς αποδέχομαι τους όρους χρήσης και γιατί;
Η χρήση οποιασδήποτε λειτουργίας κατά την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, αυτόματα σημαίνει ότι συμφωνείτε με το σύνολο των όρων χρήσης του caramella-athens.gr. Το νομοθετικό πλαίσιο μας υποχρεώνει να σας ενημερώσουμε για τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας μας και γι’ αυτό εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με τους όρους χρήσης, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Τι σημαίνουν οι «καταστάσεις» προϊόντων;
H κατάσταση των προϊόντων που εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:
Άμεσα διαθέσιμο / Διαθέσιμο: Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά. Η ακριβής ημερομηνία αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος.
Προ-παραγγελία: Είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία και η ημερομηνία παράδοσης εξαρτάται από την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Διαθέσιμο από ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ έως ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ: Είναι διαθέσιμο από την αναγραφόμενη ημερομηνία και για ορισμένο χρόνο ή έως να εξαντληθούν τα αποθέματα. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Κατόπιν παραγγελίας: Δεν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα μας, αλλά μπορούμε να το φτιάξουμε για εσάς. *Εφόσον μας δείξετε το ενδιαφέρον σας μέσω μηνύματος στη φόρμα επικοινωνίας, θα ενημερωθείτε μέσω email εντός 3 εργάσιμων ημερών για τις λεπτομέρειες παραγωγής, καθώς και για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής.
Προσωρινά εξαντλημένο / Εξαντλημένο: Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Αναμένεται και θα είναι διαθέσιμο σύντομα.
Νέο Προϊόν: Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Αναμένεται και θα είναι διαθέσιμο σύντομα.
*Επιπλέον, σε κάποια από τα προϊόντα μας υπάρχει η παρακάτω ένδειξη:
Διαθέσιμο μόνο για παραλαβή από το κατάστημα / εξαιρετικά εύθραυστο (Ε.Ε.): Το προϊόν είναι διαθέσιμο για καταχώρηση ηλεκτρονικής παραγγελίας, υπάρχει αποκλειστικά στo κατάστημα του Χαλανδρίου και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η αποστολή του σε προορισμό του πελάτη. Στη σελίδα του προϊόντος μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες. Επειδή τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι μοναδικά, τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό και να καταχωρήσω την παραγγελία μου;
Δημιουργήστε εύκολα και γρήγορα ένα λογαριασμό στην ενότητα «εγγραφή» – αριστερά από το καλάθι αγορών – και συνδεθείτε με αυτόν στο www.caramella-athens.gr ή συνδεθείτε άμεσα με τους δικού σας κωδικούς Facebook ή Google. Ο κωδικός που έχετε και εισέρχεστε στην εφαρμογή, είναι προσωπικός και απαγορεύεται η διάδοση του.
Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που θέλετε με 3 απλούς τρόπους!
α. Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να αποκτήσετε προσθέτοντάς τα στο «καλάθι» σας. Για να ολοκληρώσετε την αγορά σας θα πρέπει να δώσετε τα στοιχεία που σας ζητούνται από το σύστημα.
β. Με την εφαρμογή «Caramella DIY». Έχετε τη δυνατότητα, εύκολα και γρήγορα, να δημιουργήσετε το δικό σας μοναδικό καραμελάκι και με απλά βήματα να μας στείλετε άμεσα την παραγγελία σας.
γ. Με τηλεφωνική παραγγελία. Καλώντας στο 2106830048 έχετε τη δυνατότητα να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Οι συνεργάτες μας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet είναι στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως Σάββατο 09:00 – 17:00.
*Σε περίπτωση που η παραγγελία σας γίνει μετά τις 15:00 το Σαββάτο, τότε ελέγχεται την Δευτέρα. Οι παραγγελίες εκτελούνται καθημερινά 9:00 – 17:00 εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Θα πρέπει να περιμένετε αυτή την επιβεβαίωση ώστε να ισχύει σαν παραγγελία.
Ποιες επιλογές έχω για την πληρωμή των προϊόντων;
Μπορείτε να πληρώσετε τα προϊόντα που θέλετε με 4 απλούς τρόπους!
α. Πληρωμή στην έδρα μας (Λεπτομέρειες…)
β. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Λεπτομέρειες…)
γ. Με αντικαταβολή (Λεπτομέρειες…)
δ. Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα (Λεπτομέρειες…)
Ποιες επιλογές έχω για την παραλαβή της παραγγελίας μου;
α. Να παραλάβετε από το κατάστημα (Λεπτομέρειες…)
β. Με Courier – εταιρεία ταχυμεταφοράς (Λεπτομέρειες…)
γ. Με μεταφορική εταιρεία (Λεπτομέρειες…)
δ. Με το δίκτυο διανομής μας (Λεπτομέρειες…)
ε. Με ραδιοταξί (Λεπτομέρειες…)
Πόσο ασφαλείς είναι οι αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα; Τα δεδομένα μου προστατεύονται;
Η ιστοσελίδα caramella-athens.gr είναι χώρος έκθεσης των προϊόντων μας μέσω του Διαδικτύου. Μπορείτε να δείτε πληροφορίες για τα προϊόντα μας, τις τιμές τους, όπως και να παραγγείλετε όποιο προϊόν θέλετε σε ότι ποσότητα θέλετε, με απόλυτη ασφάλεια, αφού δεν απαιτείται καμία συναλλαγή μέσω της σελίδας μας! Εσείς απλώς καταχωρείτε την παραγγελία σας και τον τρόπο αποστολής των προϊόντων και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιβεβαίωση. Διαβάστε περισσότερα στην ενότητα Τρόποι Πληρωμής, Τρόποι Αποστολής και Όροι Χρήσης.
Δεν είμαι ικανοποιημένος με την παραγγελία μου… τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, παρακαλώ καλέστε μας στο 2106830048 ή στο 6973974540 και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet ή ο Υπεύθυνος του καταστήματος θα σας βρουν άμεσα την καλύτερη δυνατή λύση.